ADAC Rallye Deutschland, СУ15: вечірній трилер

Фінальна спецділянка дня – це завжди невичерпне джерело загадок і численних питань… З одного боку, мало кому хочеться в останню мить перед самим сервісом раптово нахапати купу проблем і втратити майже все те (іноді і без всякого «майже»), що було зароблене дуже непростою і важкою працею протягом дня або двох. З іншого, занадто захоплюватися грою «Якось тихесенько, не поспішаючи доїхати до фінішу, а завтра можна спробувати і натиснути» теж не варто – завжди може знайтися насправді настирливий суперник, який здатний «підловити» саме в той «момент надмірної обережності»… І після цього екіпаж раптово з’ясовує, що після подібного «маневру» практично на рівному місці втратив одну або дві позиції, які треба якось відігравати. Але ж зараз в Топ-10 німецького ралі можна знайти навіть не одну таку точку нестабільності – наприклад, в районі подіуму, де Ярі-Матті Латвала спить і бачить, як б якомога скоріше відібрати друге місце у Даніеля Сордо і разом з Оттом Тянаком повести свою команду Toyota Gazoo Racing до довгоочікуваного переможного дублю.

Але в центрі уваги зараз несподівано опинився Крейг Брін – на жаль, ірландець «порадував» аж ніяк не своєю швидкістю і черговим переміщенням вгору в турнірній таблиці ADAC Rallye Deutschland… Навпаки, екіпаж Citroen Racing примудрився вилетіти з траси в тому ж самому місці, що і Елфін Еванс лише кілька годин тому – Крейг пошкодив підвіску свого Citroen C3 WRC, дошкандибав до фінішу з відставанням в півтори хвилини і негайно впав на десяте місце. Таким чином, Себастьян Ож’є майже без бою відіграв ще одну позицію – міг би і на два місця піднятися, але француз не встиг випередити Андреаса Міккельсена (лише 0,5 с відставання від норвежця за підсумками двох днів). Есапекка Лаппи знову красномовно «натякнув» Тьєррі Ньовіллю, що готовий за першої ж нагоди безповоротно «позичити» у бельгійця четверте місце в гонці – тобто ще трохи скоротив своє відставання від лідера Hyundai Motorsport. На додачу до всього, Ярі-Матті Латвала не став відкладати справу в довгий ящик і мало не дотягнувся до Даніеля Сордо – розрив між ними становить лише 0,8 с!

Становище після СД15
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:23.27,1
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +43,7
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +44,5
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +52,5
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +58,8
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.50,7
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.51,2
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.57,0
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +2.20,4
10. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.34,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, Toyota

18-08-2018 10654
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца