ADAC Rallye Deutschland, СД6: є третій зайвий?

Передостанньою спецділянкою п’ятниці став найдовший доп сьогоднішнього дня – Mittelmosel довжиною 22 кілометри. Конфігурація траси у цієї спецділянки просто неймовірно розкішна для справжніх шанувальників ралі – старт на березі Мозеля, кидок вгору по закрученому «серпантину» через виноградники, кілька великих і малих підйомів-спусків йдуть один за іншим, перепад висот становить 185 метрів… Чимось нагадує знамениті спецділянки Rallye de Monte-Carlo на легендарному перевалі Col de Turini, хоча все одно рівень складності у альпійських трас набагато вищий, ніж у мозельских. Правда, багато екіпажів вже добре знають, які наслідки чекають на них в виноградниках у випадку якоїсь капітальної помилки – в найкращому випадку, виліт не на ту доріжку і помітні втрати часу… А іноді можна добре промахнутися, пробити виноградні ряди і опинитися десь далеко внизу – навіть якщо машина якимось дивом вціліє, вгору по крутому схилу вже не видряпаєшся.

Отт Тянак навіть не збирається знижувати свій темп – естонець продовжує атакувати, виграв вже четвертий поспіль доп, завдяки чому майже на десяток секунд відірвався від Себастьяна Ож’є. Звичайно, перевагу в 9,1 секунди «космічною» назвати досить складно, але коли йде насправді жорстка боротьба – кожна секунда як мінімум на вагу золота… Здається, Тьєррі Ньовіллю зараз цілком може дістатися роль «третього зайвого», бо бельгієць раптом програв на мозельському серпантині майже десяток секунд – його відставання від лідера вже наближається до півхвилини. І не факт, що такий програш вдасться відіграти в суботу на знаменитому допі-монстрі під назвою Panzerplatte – навіть незважаючи на його 38,57 км дистанції і два проїзду. Тим часом триває запекла битва за четверте місце між Елфіном Евансом і Ярі-Матті Латвалою – валлієць мало не зубами тримається за цю позицію, а фін наступає йому на п’яти (розрив лише 0,4 с). За їх спинами утворилися ще дві непередбачувані «дуельні пари» – Даніель Сордо з Есапеккою Лаппі і Крейг Брін з Андреасом Міккельсеном…

Становище після СД6
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 54.15,1
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +9,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +23,1
4. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +34,4
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +34,8
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +40,4
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +40,7
8. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +53,2
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +53,8
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.16,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

17-08-2018 6956
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца