ADAC Rallye Deutschland, СД14: гонитва за втраченим часом

Напевно, зараз багато хто хотів би взяти невелику паузу, щоб звикнути до однієї дуже простої думки – провал Себастьяна Ож’є на Panzerplatte (прокол і майже дві хвилини втраченого часу) стрімко і різко погіршив шанси п’ятиразового чемпіона світу на захист свого найвищого титулу. Цей несподіваний епізод також змусив всіх заново переоцінити ситуацію в загальному заліку WRC, з урахуванням того, що Отт Тянак і Тьєррі Ньовілль досі залишаються в групі лідерів німецької гонки… Однак події на ADAC Rallye Deutschland продовжують йти своїм шляхом, до фінішу суботи залишилося ще два серйозних допи, тому всі негайно задалися новим питанням – як Себастьян відреагує на такий свій нищівний провал? За великим рахунком, французу майже нема чого втрачати – його відставання в чемпіонаті від лідера Ньовілля вже становить 21 пункт, а зараз воно може помітно зрости, причому мінімум на півдюжини очок. Отже, чи готовий Себастьян Ож’є «ввімкнути форсаж», поставити все на одну карту і кинутися в бій, щоб хоч якось звести до мінімуму свої втрати?

Що ж, француз не обдурив очікувань і негайно показав найкращий час на спецділянці Freisen – таким чином, Ож’є вперше за півтора дні нарешті записав на свій рахунок виграний доп (в минулий раз такого успіху він досяг вчора на першому ж ранковому СД). Отже, цей марш-кидок дозволив Себастьяну відразу відіграти одну позицію (чемпіон випередив свого ж одноклубника Теему Сунінена) – тепер його наступною метою стане Андреас Міккельсен, який поки ще перебуває попереду з невеликим відривом в 3,5 секунди… Тим часом Отт Тянак, скоріш за все, вирішив під кінець дня «притримати коней» і трохи скинув свою швидкість – зараз, коли відрив естонця становить майже три чверті хвилини, для нього як би немає гострої потреби постійно гнати в шаленому темпі. Зате на другому-третьому місцях повинно бути насправді «гаряче», навіть дуже – адже Ярі-Матті Латвала весь час намагається випередити Даніеля Сордо і вже встиг «відкусити» у нього майже секунду. Знову засмутив Тьєррі Ньовілль – бельгієць начебто трохи підбадьорився, але потім знову став поступово віддалятися від подіуму… Невже чекає, коли на нього ось-ось почне насідати амбітний Есапекка Лаппі?

Становище після СД14
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:17.19,5
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +42,2
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +46,5
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +52,3
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.00,4
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.09,0
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.49,2
8. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.52,7
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.57,7
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +2.15,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (@SebOgier), Toyota

18-08-2018 11167
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца