ADAC Rallye Deutschland, СД11: зліт Латвали

Останній доп перед заїздом на сервіс несподівано виграв Крейг Брін. Відмінно проїхав спецділянку і Мадс Остберг, який показав третій результат, доречі, однаковий з часом Отта Тянака. Другим на допі, вклинившись між двома представниками Citroen, став Есапекка Лаппі. Як бачимо, спецділянки другого дня настільки відрізняються одна від іншої, що результати на них різняться так сильно, ніби взяті з різних гонок.

Що до Крейга Бріна, який показав на допі кращий результат, то ця перемога не дозволила б йому відіграти позицію в Еванса, але валлієць, що страждав через надлишкову обертаємість, помилився в одному з поворотів і вилетів в поле, пошкодивши підвіску свого автомобіля. Тож Брін в підсумку все-таки піднявся на один рядок. Але головною подією, безумовно, став провал Нёвілля і Сордо – допом раніше ми обговорювали, чи зможе іспанець обійти колегу по команді до заїзду на сервіс, але в підсумку їх обох випередив Ярі-Матті Латвала, що вирвався, таким чином, з п’ятої відразу на третю позицію абсолюту.

Тьєррі Нёвілль: «У нас немає шансів боротися з їх швидкістю. Я атакую щосили. У минулому році мені не вдалося проїхати цю спецділянку, тож я дійсно йшов на межі».

Пілотам Hyundai залишається сподіватися, що на денному сервісі інженери зможуть змінити налаштування, які дозволять зменшити відставання в швидкості від лідерів гонки. Нащастя, Латвала випереджає Нёвілля лише на 0,1 секунди. Та й Сордо зовсім поруч.

Турнірне становище після СД11
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1.41.23,8
2. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +14,1
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,8
4. Нёвілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +41,9
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +43,7
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +49,8
7. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +1.00,8
8. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.24,6
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.42,4
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.49,0

18-08-2018 5915
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца