Acropolis Rally, СД12: «втеча» Рованпері

В суботу вже не було такого потужного «перекосу» в бік дорожніх секцій, як днем раніше (коли на 89.40 км бойової дистанції припали 396,27 км переїздів між спецділянками) – цього разу співвідношення було 132,56 км СД і 317,82 км дорожніх секцій. Втім, ця обставина аніскільки не спростила життя учасникам, яких знову чекало серйозне навантаження – сьогодні ранкова секція складалася з чотирьох допів загальною довжиною 90,17 км, а в другій половині дня були заплановані ще дві спецділянки (в сумі 42,39 км). Крім того, обидві сьогоднішні секції запропонували екіпажам нерівний, навіть «рваний» темп – зі шести СД на трьох середня швидкість становила приблизно 70-75 км/год, а на решті цифри досягали позначки 100 км/год… Найбільше здивувало, що в таких жорстких умовах (грецький гравій завжди був нищівним для шин і підвіски) протягом усього дня практично не було серйозних інцидентів зі проколами чи «вбитими» амортизаторами! Набагато серйознішою проблемою стало недисциплінована поведінка глядачів, через що довелося зупинити СД10 після проїзду десятка екіпажів… Організатори навіть пригрозили, що у випадку повторення подібних інцидентів вони готові скасувати обидві фінальні спецділянки суботи. На щастя, ця погроза так і залишилася погрозою…

Відповідь на питання «Яким виявиться перебіг битви за перемогу між Рованперею, Тянаком й Ож’є?» була отримана майже миттєво – 20-річний Калле Рованперя зі самого ранку негайно кинувся в атаку, виграв чотири допи поспіль і стрімко збільшив свою перевагу майже до чотирьох десятків секунд! На вечірній секції фін вже не став ризикувати без особливої на то потреби – про всяк випадок взяв два запасних колеса, трохи знизив темп, але все одно завершив день зі півхвилинною перевагою. Поки що найбільш «гарячою точкою» зараз є друге місце, за яке запекло воюють Отт Тянак зі Себастьяном Ож’є – француз в якийсь момент був близький до прориву сходинкою вище, але естонець спромігся парирувати цей удар і на фініші дня довів свою перевагу до десяти секунд. Тим часом на четвертій позиції спокійно тримається Даніель Сордо, який вже вдруге цього року змінив штурмана – після Карлоса дель Барріо та Борхи Росади прийшла черга Кандідо Каррери… Окремою подією став досить успішний штурм Елфіна Еванса та Тьєррі Ньовілля, які поступово надолужували вчорашні втрати часу – їм цілком вистачило сьогоднішнього темпу, щоб поступово повернутися до Топ-10 абсолюту.

Нервова атмосфера склалася в заліках WRC-2 і WRC-3, де головні претенденти на титули постійно воюють як з обставинами, так і один з одним. У WRC-2 Андреас Міккельсен навіть після невдачі Мадса Остберга (той після вчорашнього сходу продовжує боротьбу на восьмій позиції з півгодинним відставанням) все одно не встигає позбутися чергових клопотів. Тепер він мусить відбиватися від жорстких атак Марко Буласії, свого одноклубника з Toksport WRT – болівієць попереду з мізерним відривом у 0,8 секунди! І не схоже, що завтра буде розіграна якась командна тактика на користь Міккельсена – адже в випадку перемоги Буласія отримує хоч і невеликий, але реальний шанс на титул… У WRC-3 ініціатива остаточно перейшла до Йоана Росселю та Каєтана Каєтановіча – обидва вже вийшли на дві перші позиції у своїй категорії, завдяки чому безпосередньо зчепилися між собою у відчайдушній битві за титул. Якщо Росселю вдасться зберегти свої 20 секунд відриву і відсвяткувати перемогу, він достроково стане чемпіоном! Але недільна програма нагадує, що заспокоюватися все ще рано – завтра чекають 69,25 км бойової дистанції, в тому числі два допа довжиною 23,37 і 33,20 км!

Acropolis Rally, становище після СД12
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) 2:36.52,8
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,8
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +40,2
4. Сордо/Каррера (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.09,4
5. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +3.19,2
6. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +3.35,0
7. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +5.51,9
8. Буласія/Дер-Оганнесян (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) +7.09,0
9. Міккельсен/Едмондсон (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) +7.09,8
10. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +7.47,6

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

11-09-2021 6570
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца