Acropolis Rally: фестиваль Toyota

На фінальний день EKO Acropolis Rally of Gods багато хто чекав зі чималими побоюваннями – коли в відносно короткій недільній програмі (тільки три спецділянки) присутні такі допи, як Tarzan 1 (23,37 км) і Pyrgos (33,20 км), можна чекати чого завгодно… До того ж знову несподівано нагадала про себе непередбачувана грецька погода – невеликий дощ зранку помітно підвищив коефіцієнт складності траси (майже всі пілоти відзначили той факт, що стан дорожнього покриття постійно змінювалося, тому доводилося весь час бути напоготові)… І це негайно відбилося на результатах – на Tarzan Топ-5 найшвидших екіпажів «розтягнуло» на півхвилини! На Pyrgos подібних відривів вже не спостерігалося, але більшості учасників від цього легше все одно не стало… Напевно, мало не найбільшим сюрпризом недільного ранку стала відсутність будь-яких серйозних інцидентів, які б вивели з гри когось із ключових гравців у всіх заліках – усі без зайвих пригод дісталися до Power Stage. Фактично, «зачепило» тільки Адрієна Фурмо – на Ford Fiesta WRC француза несподівано забарахлив двигун, через що він спіймав три хвилини штрафу (18 хвилин запізнення) та відкотився з п’ятої на сьому позицію…

Фінальний Power Stage був скороченою майже вдвічі версією спецділянки Tarzan – налічував 12,68 км замість ранкових 23,37 км. Оновлений порядок старту був традиційним – як завжди, найпершими на трасу вирушили лідери категорії WRC-2 (Микола Грязін, Марко Буласія, Андреас Міккельсен). Після цього настала черга всіх дев’яти вцілілих екіпажів на техніці WRC, від приватника Журдена Сердерідіса на Ford Fiesta WRC до лідера змагання Калле Рованпері на Toyota Yaris WRC. Підсумкова «зустріч» лідерів WRC-2 принесла переможний дубль команді Toksport WRT – кращий час був у болівійця Марко Буласії, зате переможцем став норвежець Андреас Міккельсен (в цьому йому допоміг стрімкий ранковий ривок, коли на двох великих спецділянках він не тільки вийшов на позицію лідера, а й спромігся випередити одноклубника на два десятки секунд). Екіпажі M-Sport Ford WRT, як зазвичай, вчергове повністю програли Power Stage – тільки Адрієн Фурмо спробував якось «зачепитися» хоча б за п’яте місце, але нічого не зміг протиставити фаворитам з Toyota і Hyundai. Цього року екіпажам британської команди поки жодного разу не вдавалося завоювати якісь бонусні очки в фіналі…

Якоїсь серйозної боротьби за додаткові призові очки не вийшло – тойотівці влаштували стрімкий та повний розгром своїм «корейським» опонентам і впевнено забрали собі три перших місця за підсумками Power Stage. Якось ще намагалися боротися Тьєррі Ньовілль і Отт Тянак (четвертий і п’ятий часи), але бельгієць протягом трьох днів так і не зміг набрати пристойну швидкість, а естонця начебто пригальмували якісь негаразди… У підсумку майже всі «плюшки» зібрала Toyota Gazoo Racing WRT. По-перше, фін Калле Рованперя здобув уже другу в цьому році перемогу, зібрав повний комплект зі 30 очок і став одним з головних претендентів на титул віце-чемпіона світу (його відставання від другої позиції становить лише сім очок). По-друге, Себастьян Ож’є продовжує збільшувати свою перевагу в загальному заліку чемпіонату світу – на його рахунку вже 180 очок (проти 136 у Елфіна Еванса і 130 у Тьєррі Ньовілля). До фінішу сезону залишилося максимум три раунди – шанси відіграти фору в 44 очка стрімко зменшуються… По-третє, Toyota Gazoo Racing WRT зуміла в Греції здобути 49 очок зі максимально можливих 52 і практично повністю відіграла свої серпневі втрати в Бельгії!

Power Stage
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) 8.34,8
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1,2
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +3,9
4. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,7
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +7,1

Acropolis Rally (попередні результати)
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) 3:28.24,6
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +42,1
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1.11,3
4. Сордо/Каррера (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.01,0
5. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +5.45,0
6. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +6.42,7
7. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +6.54,4
8. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +8.41,1
9. Міккельсен/Едмондсон (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) +9.02,5
10. Буласія/Дер-Оганнесян (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) +9.19,2

Чемпіонат світу, пілоти (після дев’яти етапів)*
1. Ож’є (F) – 180
2. Еванс (GB) – 136
3. Ньовілль (B) – 130
4. Рованперя (FIN) – 129
5. Тянак (EE) – 106
6. Кацута (J) – 66
7. Брін (IRL) – 60
8. Грінсміт (GB) – 44
9. Сордо (E) – 43
10. Фурмо (F) – 36
* – попередні дані

Кубок виробників (після дев’яти етапів)*
1. Toyota Gazoo Racing WRT – 397
2. Hyundai Motorsport – 340
3. M-Sport Ford WRT – 153
4. Hyundai 2C Competition – 44
* – попередні дані

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

12-09-2021 28072
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца