ACI Rally Monza, WRC-2 і WRC-3: нові тенденції?

Протистояння двох скандинавів, Мадса Остберга та Понтуса Тідеманда, в «заводський» категорії WRC-2 було найпростішим і очевидним – хто виграє фінальний раунд у Монці, той і стане чемпіоном. І норвежець це завдання виконав найкращим чином – протягом ралі практично не допускав серйозних помилок, довів справу до переможного фінішу та завоював свій перший у кар’єрі міжнародний титул. В цілому, успіх Остберга був закономірним – вирішальним став виїзд на повноцінні допи під Бергамо, де Тідеманд у суботу вранці розгубив всю свою перевагу і програв понад хвилину… Цього року Остберг і Тідеманд чотири рази зустрічалися на одній трасі, при цьому Мадс тричі виявився швидшим за Понтуса (загальний рахунок на користь норвежця 3:1 по перегонах і 87:73 за очками)… Плюс ще одна важлива деталь – техніка R5 марки Citroen у 2019-2020 роках досягла найвищих міжнародних успіхів, які забезпечили Олексій Лукьянюк (другий в ERC-2019 та чемпіон в ERC-2020) і Мадс Остберг (віце-чемпіон WRC-2 Pro рік тому, зараз нарешті піднявся на найвищу сходинку подіуму в WRC-2). До цього додалися ще «срібло» юного болівійця Марко Буласії у WRC-3 та «бронза» іспанця Ефрена Льярени у ERC1 Junior.

У WRC-3 головним фаворитом вважався Ярі Хуттунен. Перш за все, у фіна в цьому році найбільший накат – десять стартів, шість з них пройшли на асфальті. У обох його головних суперників, Марко Буласії та Каєтана Каєтановіча, показники були помітно скромніші – у болівійця сім стартів (при цьому жодного на асфальті), у поляка взагалі тільки чотири (всі на гравії)… З огляду на правило «Чотири кращих результати зі п’яти», основна мета Хуттунена полягала в одному – фінішувати перед Каєтановічем і Буласією. Цю програму-мінімум він виконав повністю – у Монці піднявся на третю сходинку подіуму, пропустивши вперед лише «джокера» Андреаса Міккельсена й Олівера Сольберга, у якого вже не було шансів на титул. Залишається ще відзначити, що це був найкращий сезон для Hyundai i20 R5 – фін Ярі Хуттунен чемпіон у WRC-3, люксембуржець Грегуар Мюнстер став бронзовим призером ERC в абсолюті та віце-чемпіоном ERC1 Junior. Гегемон останніх років, чеська марка Skoda, зараз у WRC і ERC не здобула жодного вищого титулу в особистих заліках… Цікаво, це просто разова «осічка» млада-болеславців у сумбурному сезоні 2020 року чи вже надходять «нові часи»?

ACI Rally Monza, залік WRC-2
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) 3:21.18,4
2. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) +25,6
3. Копецкі/Глоушек (CZ, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.23,4
4. Фурмо/Жамуль (F, Ford Fiesta Rally2) +29.20,4

Залік WRC-2
1. Остберг (N) – 112
2. Тідеманд (S) – 108 (123)
3. Фурмо (F) – 78
4. Вейбю (N) – 51
5. Грязін (RUS) – 51

ACI Rally Monza, залік WRC-3
1. Міккельсен/Йєгер (N, Skoda Fabia Rally2 evo) 2:19.47,2
2. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +15,9
3. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +1.19,2
4. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.57,8
5. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.38,3
6. Буласія/Дер-Оганессян (BOL/RA, Citroen C3 R5) +4.51,6

Залік WRC-3
1. Хуттунен (FIN) – 83
2. Буласія (BOL) – 70 (78)
3. Каєтановіч (PL) – 65
4. Сольберг О. (S) – 61
5. Ліндхольм (FIN) – 30

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (@MadsOstberg), Marcin Rybak

07-12-2020 22467
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца