ACI Rally Monza, шейкдаун: перевірка сил

Сам факт базування етапу WRC на знаменитому автодромі в Монці, де запланована мінімум половина бойової дистанції змагання, став надзвичайною подією за мірками ралійного чемпіонату світу. Наприклад, не відразу вдалося призвичаїтися до того факту, що сьогодні в невеликий проміжок часу вдалося «упакувати» відразу дві події – шейкдаун стартував о 10.01 за місцевим часом, а вже о 14.08 (всього лише за чотири години) повинен стартувати пролог ACI Rally Monza. Зазвичай розрив між такими заїздами становить від 7-8 годин до доби. Все це виглядає незвично, але все ж має пояснення – зона сервісу розташована буквально в парі сотень метрів від старту-фінішу спецділянки, тобто так звана «дорожня секція» скорочена практично до нуля, учасники не витрачають часу на переїзди між СД та сервісом. До речі, уважне вивчення маршруту пояснило, чому начебто невелика бойова дистанція (240 км) «розтягнута» на три з половиною дні – майже всі допи (за винятком двох, в п’ятницю та суботу ввечері) заплановані на світлий час доби. А в грудні світловий день насправді дуже короткий…

Спецділянка для шейкдауна, Hyundai Monza Circuit, об’єднала в собі майже всі можливі варіанти траси на Монці – використані як широке (до 12 м) полотно гоночного треку, так і вузькі прилеглі доріжки (з асфальтом набагато більш скромної якості, й навіть з окремими гравійними фрагментами). І все це на дистанції 4,64 км. Погода теж не балувала учасників – легкі морози, невелика кількість снігу, туман. За таких умов більшість учасників приділили набагато більше уваги налаштуванням техніки, ніж гонитві за кращими часами – на такій невеликій дистанції Топ-10 абсолюту «розтягнуло» майже на сім секунд! Найшвидшими виявилися обидва претенденти на титул від Hyundai Motorsport, тобто Тьєррі Ньовілль і Отт Тянак, а тойотівці відповіли третім і четвертим часами (Себастьян Ож’є, Калле Рованперя). Лідер чемпіонату Елфін Еванс під час першого ж заїзду потрапив у невелику аварію (розворот на довгій прямій), пошкодив задню частину автомобіля, після чого обмежився лише дев’ятим часом. Трохи здивував норвежець Оле Хрістіан Вейбю, який майже без жодної серйозної попередньої підготовки дебютував за кермом Hyundai i20 Coupe WRC – у нього сьомий результат!

ACI Rally Monza, шейкдаун (Топ-12)
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 3.08,7
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,1
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +2,8
4. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +3,7
5. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +4,1
6. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +4,3
7. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,4
8. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,3
9. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +6,5
10. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +6,7
11. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +7,0
12. Скандола/Д’Аморе (I, Hyundai i20 R5) +9,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

03-12-2020 18720
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца