ACI Rally Monza, СД13: позиційна гра

Слід визнати, організатори фінального етапу WRC-2021 зуміли найкращим чином збалансувати маршрут свого ралі – адже два дні поспіль учасники виступають як на звичайних дорогах загального користування в Північній Італії, так і на території Autodromo Nazionale di Monza (причому «традиційних» спецділянок навіть більше). Єдине, що не перестає дивувати ще з минулого року, що після кожного автодромного допу неодмінно передбачений невеликий сервіс – все-таки це досить дивна картина для змагань рівня WRC, коли після відносно короткого СД (довжиною від 10 до 15 км) екіпажі негайно вирушають до зони сервісу. Невже не можна зробити хоча б невелику секцію зі двох спецділянок на теренах Autodromo Nazionale di Monza без чергового обслуговування між ними? Важко повірити, що ці півтори десятки кілометрів на трасі зі змішаним покриттям (комбінація зі фрагментів асфальтобетонної шосейно-кільцевої траси та прилеглих гравійних доріжок) є таким серйозним випробуванням на витривалість для сучасної техніки рівня WRC і R5/Rally2.

Однак повернемося до сьогоднішніх подій на спецділянках Північної Італії – як і минулого дня, якихось яскравих та помітних епізодів у вищій лізі було зовсім небагато. Найбільше запам’яталася аварія Тьєррі Ньовілля, коли бельгієць на другій ранковій спецділянці раптом «вивалився» поза межі траси, після чого якось спромігся перезапустити двигун і продовжив виступ на трохи «пожованому» Hyundai i20 Coupe WRC – втрачено передній бампер і частина кузовних панелей. На щастя, пошкодження не були критичними, тому Тьєррі зміг залишитися в грі – правда, все одно при цьому віддав третю позицію Даніелю Сордо. Тим часом обидва прем’єр-пілоти Toyota Gazoo Racing WRT вже другий день поспіль спокійно розігрують свою партію – зберегли за собою два перших місця в ACI Rally Monza, тільки зробили невелике рокірування (тепер з крихітним відривом 0,5 секунди лідирує Себастьян Ож’є). Слів відзначити, що француз із ранку чудово «літає» на звичайних дорогах загального користування, але після повернення на траси Autodromo Nazionale di Monza негайно втрачає темп. Не надто добра тенденція для Ож’є перед фінальним днем – адже завтра заплановані три «комбіновані» допи на території автодрому. Як би Еванс не перехопив ініціативу на самому фініші…

Якщо у вищому ешелоні спостерігається відносний спокій та акуратна позиційна боротьба, то в заліках WRC-2 та WRC-3 все ще триває справжній «фестиваль трилерів». По-перше, у WRC-2 у битві команд Toksport WRT остаточно віддала ініціативу суперникам – Андреас Міккельсен не в стані відіграти чималі п’ятничні втрати часу, Марко Буласія на першому ж суботньому допі відірвав колесо та вибув з гри… У підсумку в екіпажів Movisport усі козирі на руках – Микола Грязін впевнено лідирує, Енріко Браццолі тримається третім. Тобто за очками проміжний віртуальний рахунок на користь Movisport – точніше, 40:30 у ралі та 242:241 у загальному заліку команд WRC-2! По-друге, у WRC-3 досі немає жодного натяку на спокій – у протистояння француза Йоана Росселя та поляка Каєтана Каєтановіча стрімко втрутився італієць Андреа Круньола, який став новим лідером у цій категорії. Цей поворот сюжету різко додав головного болю Росселю – тепер він відкотився на другу позицію та випереджає Каєтановіча лише на 2,6 секунди. Ситуація дуже непроста – якщо Росселя завтра раптом відсунуть на третє місце в ралі, він однозначно програє чемпіонат. Якщо Йоан «застрягне» на другій позиції, то йому за будь-яку ціну потрібно завоювати на Power Stage щонайменше чотири додаткових очки!

Становище після СД13
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 2:13.27,2
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +0,5
3. Сордо/Каррера (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +27,4
4. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +46,6
5. Сольберг/Едмондсон (S/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.21,2
6. Кацута/Джонстон (J/IRL, Toyota Yaris WRC) +1.38,8
7. Сунінен/Марккула (FIN, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.17,1
8. Грінсміт/Андерссон (GB/S, Ford Fiesta WRC) +2.24,8
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +3.39,1
10. Круньола/Ометто (I, Hyundai i20 N Rally2) +8.07,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com

20-11-2021 19284
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца