ACI Rally Monza, пролог: репетиція п’ятниці

Тільки встигли оцінити результати шейкдауну й погодні умови на трасі, як відразу ж наспів пролог, який і дав офіційний старт фінальному раунду WRC-2020 – італійському ACI Rally Monza. Учасникам вчергове запропонували комбіновану спецділянку, яка використовувала майже всі можливі види покриття – як асфальт різної якості (від рівного покриття гоночного кільця Гран-Прі до «пошарпаного» асфальту на напівпокинутих прилеглих доріжках), так і невеликі гравійні фрагменти. В цілому, спецділянка Sottozero The Monza Legacy налічувала 4,33 км. Разом на старт вийшли 92 екіпажі, так що організаторам довелося добряче подумати над оптимальним варіантом стартового порядку. Був запропонований наступний варіант – першими на трасу вирушать лідери WRC-2 (Адрієн Фурмо, Мадс Остберг, Понтус Тідеманд), потім італієць Франко Морбіделлі на Hyundai i20 R5 (італієць цього року став віце-чемпіоном світу в MotoGP і повинен був стати заміною Валентіно Россі, який вдруге поспіль відмовився від свого традиційного виступу в Монці). Після цього надходить черга всіх 11 екіпажів на WRC (стартують у зворотному порядку) та всіх інших учасників ACI Rally Monza…

Конфігурація траси прологу виявилася складнішою, ніж на шейкдауні – якщо під час ранкових заїздів середня швидкість найсильніших екіпажів перевищила 85 км/год, то на стартовому допі цей показник не дотягнув навіть до позначки 75 км/год. Перші екіпажі на техніці R5/Rally2 без особливих проблем подолали пролог, але поява заводських учасників на WRC майже негайно принесла сюрприз – Такамото Кацута (володар п’ятого часу на шейкдауні) після невдалого гальмування вилетів зі траси, «долетів» до бетонної стіни-відбійника і зійшов! Інцидент майже не завадив заїздам, зупиняти доп для розчищення траси й евакуації пошкодженої Toyota Yaris WRC японця не довелося. Загальні підсумки прологу вийшли досить закономірними – на перших позиціях розташувалися всі претенденти на титул (Себастьян Ож’є, Тьєррі Ньовілль, Отт Тянак, Елфін Еванс). Цікаво, які перестановки в групі лідерів відбудуться завтра, після семи десятків кілометрів на трьох різних варіантах конфігурації на території Autodromo Nazionale di Monza? Під час прологу не обійшлося без прориву екіпажу на техніці R5/Rally2 у Топ-10 абсолюту – відзначився фін Ярі Хуттунен на Hyundai i20 R5.

Становище після СД1
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 3.31,5
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,5
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,0
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +2,7
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +3,0
6-7. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +3,7
6-7. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,7
8. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +4,0
9. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5)+5,8
10. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +6,4
11. Міккельсен/Йєгер (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +6,5
12. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Sophie Graillon

03-12-2020 22279
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца