Abu Dhabi Desert Challenge: трилер-фестиваль

Після того, як великий Кубок світу з ралі-рейдів раптово «схуднув» відразу на 20% (з календаря вилетів етап в Туркменістані, залишилося лише чотири раунди), серія миттєво перетворилася на повноцінний трилер під назвою «Помилки можна припуститися лише один раз, але навіть цього може бути дуже багато!» А вже коли стало відомо, що лідер Кубку Нассер Аль-Аттія з політичних причин вже другий рік поспіль пропускатиме Abu Dhabi Desert Challenge, можна було навіть не сумніватися – за відсутності головного фаворита в Еміратах буде справжній «фестиваль» з участю всіх бажаючих вистрибнути на першу позицію або хоча б якомога ближче підібратися до Топ-3. Звичайно, в першу чергу мова йшла про Якуба Пшигоньского (йому за будь-яку ціну треба якось відігратися за своє зняття з третього місця на етапі в Катарі), Володимира Васільєва (той націлився на обидва Кубка світу, з ралі-рейдів та бах), Язід Аль-Раджі (той після свого повернення в Overdrive Racing якось відразу пожвавився і вже встиг порадувати себе другим місцем в Катарі), Бернхард тен Брінке. Але цей квартет мав воювати також з двома «танками» з X-raid – Стефаном Петеранселем і Сірілем Депре…

І гонка під Абу-Дабі не обдурила очікувань – кожен день неодмінно приносив якісь сюрпризи, при цьому під удар не раз потрапили майже буквально всі фаворити. У підсумку, п’ять спецділянок виграли чотири екіпажі. Спочатку злетів Сіріль Депре на Mini JCW Buggy, який став першим лідером гонки, але вже наступного дня нахапав технічних проблем, після чого лише пробивався нагору і завершив ралі-рейд восьмим. «Спалахнув» і Язід Аль-Раджі – саудівець виграв другий етап, після чого швидко зійшов… Якуб Пшигоньскі чесно воював з величезною кількістю неприємностей (перший доп він завершив на буксирі у Мартіна Прокопа, на наступній спецділянці втратив водійські дверцята), потім виграв третій і п’ятий дні Abu Dhabi Desert Challenge – але все одно фінішував далеко за межами Топ-10, бо на четвертій спецділянці зійшов і отримав більше сотні годин штрафу. Дісталося і Бернхарду тен Брінке на Toyota Hilux Overdrive – голландець впевнено йшов в Топ-3, але за давньою звичкою знову посварився з Фортуною і опинився за бортом гонки. У підсумку, фінальні підсумки ралі-рейду вийшли вражаючими – перемогу святкував стабільний Стефан Петерансель (лідирував чотири дні поспіль, виграв доп), за ним фінішували господар траси Халід Аль-Кассімі з поляком Ароном Домжалою. Окремий сюрприз – в Топ-5 пробилися два SSV, американця Кейсі Кьюррі і бразильця Рейналду Варели!

І тепер в Кубку світу з ралі-рейдів починається найцікавіше – адже вже минула половина сезону, тобто два етапи з чотирьох! Отже, перший цікавий факт – Нассер Аль-Аттія вийшов з мимовільного «бану» лідером (ні Язід Аль-Раджі, ні Володимир Васільєв не змогли його наздогнати або випередити). Друге – шанси поляка Якуба Пшигонського різко наблизилися до нульової позначки, бо в нього досі 0 очок після двох етапів (навіть якщо апеляція X-raid по Катару виявиться успішною, все одно у Куби буде максимум 16 очок). Схоже, що Пшигоньскі цього року все-ж кине всі сили на Кубок світу з бахам. Третє – в гру може раптово увійти Стефан Петерансель, тому що ще пара великих гонок (зі своєю дружиною Андреа Майєр в ролі штурмана) в якості повноцінного тренування перед прощальним «Дакаром»-2020 йому точно не завадить. Четверте – на третю позицію в загальному заліку Кубка світу з ралі-рейдів примудрився піднятися Рейналду Варела на легкому баггі Can-Am Maverick X3 категорії SSV/UTV! Звичайно, зберегти такий подарунок долі в подальшому йому буде дуже і дуже нелегко, але цей прорив бразильця в черговий раз підтвердив – дивізіон SSV/UTV зараз стає насправді серйозною категорією. І попутно просто остаточно знищує традиційну «серійну» категорію Т2.

Abu Dhabi Desert Challenge
1. Петерансель/Майєр (F/D, Mini JCW Rally) 18:03.45
2. Аль-Кассімі/Пансері (UAE/F, Peugeot 3008 DKR) +8.48
3. Домжала/Мартон (PL, Toyota Hilux Overdrive) +46.16
4. Кьюррі/Ліхтлехтер (USA/F, Can-Am Maverick X3) +1:39.33
5. Варела/Гугелмін (BR, Can-Am Maverick X3) +1:40.45
6. Васільев/Жільцов (RUS, BMW X3 CC) +1:40.59
7. Прокоп/Хитка (CZ, Ford Raptor RS CC) +1:52.20
8. Депре/Оліверас (F/E, Mini JCW Buggy) +4:08.34
9. Белл/МакМюррен (GB, Nissan Navara) +6:41.14
10. Аль-Джафла/Рудницький (UAE/RUS, Chevrolet Silverado) +6:42.23

Кубок світу з ралі-рейдів (після двох етапів)
1-2. Аль-Аттія (Q) – 30
1-2. Петерансель (F) – 30
3. Варела (BR) – 26
4. Васільєв (RUS) – 24
5-6. Аль-Раджі (SA) – 21
5-6. Аль-Кассімі (UAE) – 21

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid Team

08-04-2019 20258
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца